Kļūda HansaBankas internet norēķinu sistēmā

Jānis Rubļevskis (koko) // 2008. gada 9. aprīlī, 12:19 // #Datori // 8 komentāri 

Hansabanka kā jau visas krutas bankas, sniedz iespēju interneta veikaliem piedāvāt saviem klientiem norēķinus ar Bank Link palīdzību, kas ir ļoti ērti un izdevīgi - nav neko jādara - viss notiek automātiski. Par to prieks.

Vēl Hansabanka piedāvā cilvēkam, reģistrējot jaunu uzņēmumu, internet banku izmantot gan juridiskai personai, gan arī privātpersonai lietojot vienu un to pašu lietotājnumuru un vienu un to pašu kodu kalkulatoru. Atsķirība ir tikai tajā faktorā, ka privātpresonai jālieto HanzaNet mājas lapa, taču juridiskai personai jālieto TeleHansaNet mājas lapa.

Tagad padomājiet, kas notiek, ja mēs iepērkamies internetveikalā un izvēlamies iespēju "Maksāt ar Hansanet". (Jāpiebilst, ka "Maksāt ar Telehansanet" nekur neesmu redzējis). Tā kā pats šādu atgriezeniskās saites sistēmu esmu programmējis, tad, ja atmiņa mani neviļ, hansabankas bank link specifikācijā nav nekur minēts uz banku ejošais maksātāja konta numurs. Tas nozīmē, ka klientam tiek parādīta HansaBankas norēķinu weblapa, kurā var ievadīt lietotājnumuru, paroli vai kodu no kodu kalkulatora [labojums] paprasa izvēlēties kontu [/labojums] un wualā - maksājums ir veikts, taču jautājums paliek atklāts: "No kura konta tiek noskaitīta nauda?".

HansaBankas variantā naudu noskaita no privātpersonas nevis juridiskās personas konta. Vismaz mums tā gadījās! Ejiet nu tagad skaidroties ar HB, lai viņi visu paši sakārto :D Un viss ir forši, viss ir labi! HansaBanka vispār ir labākā banka ever. A tās meitenes, kas pie viņiem strādā, tās meitenes...

Komentāri

Nu nezinu, nezinu. Cik esmu maksājis - tajā brīdī kad ir jāievada kods no kodu kalkulatora ir arī redzams drop-down menu, no kura nepieciešams izvēlēties īsto kontu. Pirmais (vismaz man) šajā sarakstā ir privātais konts. Pieļauju, ka tavā gadījumā bijusi nevis bankas kļūda, bet neuzmanība.

Arī var gadīties. Apmaksas brīdī nebiju klāt :) Tikai kā tad viņi nosaka vai lietotājam ir 2 konti vai nav? Tad jau jāprasa pēc apstiprinājuma. Nu, kad nākamreiz kaut ko pirks, tad rūpīgi skatīšos :D

Tieši tā kā saka Endijs. Esmu gan programmējis, gan ikdienā pats skaitu naudu piegādātāju lapā caur BankLinku. Man ir kodu kalkulators kā fiziskai personai + piesaistīts papildus jur. personas konts. Kas Banklinkā maksā, tad parādās dropdowns, kur var izvēlēties, no kura konta maksāt, un viņš vēl seko līdzi maksājuma uzdevuma numuriem, katram kontam atsevišķi.

Skaidrs. Tikliidz tikshu pie datora, laboshu rakstu!

eee... kas par lietu? man te viss shitaads... img

tas tad tā, jautrākais ir skatīties kā caur parex termināļiem mēģina no manas kartes naudu noņemt. čeku izsit, "samaksāts" ir, bet naudu kontā ne rezervē, ne noskaita, ne noskaita da-jeb-kad vēlāk. rezultāts? ~~100Ls "haļavas" preču, sākot ar ūdenspīpi, beidzot ar datordetaļām.

zvanīju uz hansa un prasīju kāpēc tā notiek (respektīvi - vai man to naudu pēc pusgada-gada nenoskaitīs) atbilde - nē, ja netiekot rezervēta un nenoskaitot uzreiz nost, tad vēlāk nenoskaitīšot - problēma esot terminālī, kuru uzstādījusi cita banka ;)

MORCHA man arī viss tāds pats :>, koko jaunais dizains?

ar hb vienmēr ir tikai un vienīgas problēmas it īpaši kad grib pārskaitīt naudu uz ārzemju kontu, kad pēc 3 reizes tas neizdodas un iet skaidroties tad viņi saka jūsu problēma kautko esat nepareizi savadījuši. + pēc tam kad tas cilvēks kam sūtīji naudu pasaka ka neko nav saņēmis atskaiti par to ka nauda nav pārskaitīta ar neparāda, speciāli jārakņājas kautkur, lai to redzētu un kur jārakņājas to tikai ar paši hb darbinieki pasaka.

Paud savu subjektīvo viedokli:

Visi lauki (izņemot interneta vietni) aizpildāmi obligāti!
E-pasts publiski netiks parādīts.
Zinot vairākumu, komentāros tagi netiek atrādīti kā tagi. Linki automātiski pārveidosies par spiežamiem (cerams).
Bloga īpašnieks patur tiesības ļaunus komentārus dzēst vai pārveidot cilvēkiem patīkamākā formā, bet tajā pašā laikā neatbild par komentāru saturu.