Blogs palīdz izprast

Jānis Rubļevskis (koko) // 2007. gada 27. jūlijā, 9:16 // #Datori // 3 komentāri 

Es to zināju! Es to tiešām jutu! Un apstiprinājās arī ;)

Tā nu ir sagadījies, ka man defaultajā emaila parakstā pēdējā rindiņa sastāda sekojošo informāciju:

[..] https://nobody.lv
Sarakstījos ar Lieni no LTC sakarā ar darba jautājumiem... Kad viss bija laipni izrunāts un noskaidrots (pāris zvani un daži e-pasti), pienāca sekojoša ziņa (ceru, ka autortiesības nepārkāpju un nekādu svarīgu informāciju neizpaužu):
[..] P.s. Tā arī no nobody.lv nesapratu, Jūs esat apmierinātais vai neatmierinātais klients? [..]
Pirmais secinājums: cilvēki mēdz lasīt parakstu ;)

Otrais secinājums: uzņēmuma darbinieki un vadība no blogiem var uzzināt potenciāli subjektīvo, taču svarīgo informāciju un viedokli par uzņēmuma darbinieku rīcību adekvātumu vai neadekvātumu un klientu apmierinātību vai neapmierinātību ar šo rīcību radītajām sekām ;)

Liene tagad ir mans potenciālais lasītājs. (Saitīti nedosi, pie statiņiem netiksi :D)

Pārējiem jāsaka, ka LTC meitenes rullē... Ar viņām aprunāties vienmēr ir patiess prieks un laime. Un es esmu šoreiz apmierinātais klients, jo pagaidām man dzīvoklī vēl nav pieslēguma, par ko es varētu sūdzēties :) Nāks laiks, tad redzēsim.

Komentāri

"Un es esmu šoreiz apmierinātais klients, jo pagaidām man dzīvoklī vēl nav pieslēguma, par ko es varētu sūdzēties" :D :D oj, noreecos... bet taisniiba...

Blogs ir nāvīgs ierocis...

Njā... Vai arī Lienei maz darba un aiz gara laika apskatījās, kas tas tāds par Nobody.lv :D

Paud savu subjektīvo viedokli:

Visi lauki (izņemot interneta vietni) aizpildāmi obligāti!
E-pasts publiski netiks parādīts.
Zinot vairākumu, komentāros tagi netiek atrādīti kā tagi. Linki automātiski pārveidosies par spiežamiem (cerams).
Bloga īpašnieks patur tiesības ļaunus komentārus dzēst vai pārveidot cilvēkiem patīkamākā formā, bet tajā pašā laikā neatbild par komentāru saturu.